Amsterdam

Avtor Matic sobota, 1. maj 2010

Prejšnji teden sem bil na ekskurziji v Amsterdamu. Za pot sem se kar dobro opremil vendar je bil spekter objektivov še vedno majhen. S seboj sem imel novega Canona 28mm 1.8 usm ki je res odličen in pa 130 2.8, ki pa je bil ves čas v ruzaku saj za po mestu ni tako praktičen že zaradi tega ker ostri najmanj na meter in pol. Na srečo pa je bila z mano tudi fotografinja Ana Majdič, ki mi je posodila kakšen svoj objektiv. S seboj pa sem imel tudi Gorillapod ( za tiste, ki neveste to je majhno stojalo za fotoaparat ali kamero, kateremu se vsaka od treh nog poljubno giblje), ki je res izvrsten za snemajne z 7D, ker ti omogoča naslon na telo, ter lahko ga oviješ na poljubno mesto in že lahko imaš mirne posnetke kot iz stativa. Naredil sem kar precej slik in posnetkov in bil zelo zadovoljen z ekskurzijo. V video sem vklučil tudi animacijo, narejeno iz 112 slik, ki je nastajala nekako takole.

V nadaljevanju pa si lahko ogeldaš video ki je nastal

0 komentarji

Objavite komentar