blog končno

Avtor Matic ponedeljek, 12. april 2010

Od danes naprej bom redno pisal blog o novih posnetkih snemanjih in vsem kar se dogaja v produkciji. V zadnjem tedni sem montiral 20 minutni film za stričev rojstni dan v katerem so mu voščili ljudje iz vsega sveta. Kot da bi že vedel da bom enkrat potreboval sem imel narejene vse animacije in ozadja za novice za Vičnews- projekt ki je padel v vodo in je tam tudi ostal. Za ta namen pa sem imel idealno priložnosti sprobati tudi greenscreen, ki smo ga postavili doma v kleti.
Cel projekt pa sem posnel z Canon 7D in Rode ntg2 mikrofonom vendar mikrofon kar precej prebija tako da čakam na Canonov update firmware, da bo enak kot pri 5d. Tekom tega tedna pa se montiram tudi reklamo za Vičstok - rock koncert, ki ga prireja skupina dijakov Gimnazije Vič. Reklamo pa sem prav tako posnel s 7D in odlično ekipo s katero tudi pripravljamo krajši film.

0 komentarji

Objavite komentar